Reggel búcsút intettünk az óceánnak, és viszonylag korán útnak indultunk, hogy eljussunk a Yosemite Nemzeti Parkba. Ez a Nemzeti Park igen nagy területű, így bejárása több napot fog igénybe venni. Ma a déli bejáraton, Fresno felől közelítettük meg az NP-t. Az előző napokban…

Május 9. Pismo Beach

2013.05.10. 06:04

A mai nap a pihenésé volt, nem rohantunk sehova.Reggeli után lementünk a tengerpartra sétálgatni. Cudar idő volt. Hideg szél fújt, amellett, hogy a napnak azért volt ereje. Ma megtanultuk, hogy ha májusban a Csendes-óceán partjára megy valaki, két dolgot ne felejtsen otthon:…

Sajnos gyorsan elment a Las Vegasra szánt két nap. Reggel 9-re szedtük össze magunkat. Kijelentkezéskor még 40 dollárt levontak a számlánkról internethasználatért, úgyhogy kicsit átverve érezzük magunkat, de költsék gyógyszerre ezt a pénzt...  Hosszú út várt ránk, a mai…

Május 7. Las Vegas

Címkék: Las Vegas Strip

2013.05.08. 06:57

Jót aludtunk a majd' egy méter magas ágyakon. Mivel a hotelben reggelit nem adnak, venni pedig csak drágán lehet, ismét a Walmart mellett döntöttünk, amit tegnap este a szállásra jövet szúrtunk ki a buszról. Tulajdonképpen gyalog nincs messze, mégis tovább tartott átjutni egy…

Cedar Cityben a szállásunk ugyan jónak mondható volt, viszont a reggeliből nekünk már csak a "mókuseledel" jutott, így nagy hasznát vettük, hogy előző nap bevásároltunk a Walmartban.  Ilyen árakon vásároltunk kajákat például: - üdítőital, 1 gallon (3,78 liter): 2,78…

A tegnapi tervhez képest ma programváltozás volt. Úgy döntöttünk, hogy nem megyünk vissza Canyonlandsbe, de hogy ne maradjunk kanyonok nélkül, elmentünk és megnéztük a címben szereplő helyeket. A mai napnak igazából az volt a célja, hogy közelebb kerüljünk Las Vegashoz, de…